Skip to content Skip to footer

Poletovci že šestič osvojili Triglav

Zadnji konec tedna v juliju so se planinci Planinskega društva Polet odpravili na dvodnevni pohod na Triglav. Vodil je Jože Bučar s petimi pomočniki.
Planinci so se iz Šentruperta odpeljali ob 6. uri in s postankom na Voklem prispeli ob 9. uri do izhodišča na Pokljuki. Tu so vodniki preverili opremo, razdelili čelade in varovanja, nato pa so se udeleženci po manjšem okrepčilu odpravili proti Vodnikovem domu in naprej proti Planiki.
“Celotna pot od Pokljuke do Planike je izredno razgledna in za planince nezahtevna, tako da smo si vzeli dovolj časa za razglede in pojasnila, kaj se kje vidi. Na Planiki sta nas prisrčno pozdravila naš vodnik Edo in Damjana,” je pojasnil vodja izleta.

Na Planiki so se planinci namestili v sobo Triglav, po večerji in zelo zanimivem druženju pa že ob 21.uri odšli spat, saj je bilo vstajanje zgodaj – ob 5. uri. Po čaju in zajtrku se je začel najbolj pomemben del naloge: natančno opremiti udeležence za vzpon na vrh.
“Našo najmlajšo udeleženko Lano je prevzel v navezo Edo. Jaz kot prvi vodnik pa sem šel na čelo kolone in tako smo ob 6. uri krenili proti vrhu,” pojasnjuje prvi vodnik Bučar in dodaja: “Prelepo vreme, počasna hoja, disciplinirani in navdušeni pohodniki naredijo to, da je kljub zahtevnosti naloge vse zelo prijetno in lepo. Po daljšem počitku, fotografiranju in krstu  prvopristopnikov smo se zadovoljni in veseli ter tudi utrujeni vrnili preko planine Konjščica na izhodišče.”

Ob uspešnem in brez poškodb zaključenem izletu pa vodja “odprave” Jože Bučar organiaztorjem individualnih obiskov na Triglav v premislek ponuja naslednje misli: “Po vsaki taki ali podobni turi ugotavljam, da se v planinskem društvu trudimo pripraviti take in drugačne pohode, ki so prirejeni za vse pohodnike naše občine. Pa se tega žal ne udeležujejo, raje se na isto pot odpravijo sami, v svojih skupinah. Ker se najde nekdo, ki misli, da je osvojiti vrh gore kar tako. Pa ni. Vse lepo in prav, dokler se kaj ne zgodi. Tudi pri nas se lahko kaj naredi, a veliko težje, saj smo za vodenje v gorah usposobljeni in šolani, največ poudraka damo na varnost. In če kdo misli, da je pri nas dražje, povem, da ni res, ker vsak udeleženec plača samo nepsoredne stroške, vodniki pa delamo brez plačila.”